Szia Tibor,

VMware ESXi illetve Citrix Xen Server ingyenesen elérhető.

üdv,

Vigh Zoli - Zool

On 12/09/2011 08:42 AM, Takacs Tibor wrote:
Sziasztok!

Mindenképpen virtualizálva szeretném az új szerverünket használni. Ehhez
azonban a
technológiát ki akarom előtte próbálni.
A következőkig jutottam:
1. Proxmox. Igggen tetszett, egész a Netware installig, de az állandóan
befagyott rajta. Hiába
kapcsoltam ki az ACPI-t, KVM-et videokártya standard VGA....
2. Próbálgatom a XEN-t. Ennek a kezelőfelülete viszont nem igazán tetszik, nem
igazodok ki
rajta, sokkal bonyolultabbank tűnik.
3. Néztem a VMWARE ESX-et, de az meg úgy tűnik már nem elérhető...

Ti mit javasoltok? Valahogy a Netware-t rá lehet gyűrni a Proxmoxra?

--
Üdvözlettel,

Vigh Zoltán
Rendszermérnök