Hello!
> 1. Proxmox. Igggen tetszett, egész a Netware installig, de az állandóan
> befagyott rajta. Hiába  kapcsoltam ki az ACPI-t, KVM-et videokártya standard
> VGA....
Az 1.8-as volt az elso, amire sikerult felraknom.
Az 1.9 alatt meg nem probaltam.
Amire figyelni kell, hogy a netware telepitese proxmox oldalrol:
 ide vezerlovel, intel 1 gbites kartyaval tortenjen
A netware telepitese kozben a ACPI drivert torolni kell, s igy megy a
telepites.
Telepites kozben atvalt grafikus feluletre, ami eleg csunya, az eger is
elcsuszik, de lehet dolgozni rajta.
Telepites utan legyen az elso dolgod a grafikus felulet inditasat kikcapcsolni.
Sem teljesitmenybeli, sem egyeb infoval nem tudok szolgalni, mert eddig
jutottam.

Tisztelettel:
Molnar Peter, http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514
moln...@afg.hu,
TKIKI Arpad Fejedelem Gimnazium, Gazdasagi es Informatikai Szakkozepiskola
http://www.afg.hu