On Wed, Dec 28, 2011 at 12:18:16PM +0100, Szalayné Tahy Zsuzsa wrote:

> És a diák szív érettségin, mert az Ubuntu nincs a listán. És ami nem
> ment a HuEdu-n és az OpenEdun évközben, az majd nem megy érettségin
> sem...
>
> Mert pont ettől volt gondja annak a diáknak, aki Linuxot választott
> érettségin.

Ha az adatokat nem tudta szövegfájlból beimportálni, akkor egyetlen olyan
feladatot se próbált meg megcsinálni, szerintem megérdemli a sorsát.
HA megpróbálta, látta, hogy nem egyszerű. Megkérdezhette volna, hogyan
kell. Elgyakorolni ötször. Ennyi.

--
PTG
"Our vision is to speed up time, eventually eliminating it." -- Alex Schure