On Wed, 28 Dec 2011 16:06:11 +0100, Pirity Tamas Gabor wrote

> Ez most is ilyen. Lehet érettségizni linuxos gépen.

lehet persze, csak a kommentekből olvasva mégse 100-as az a feladatsor...

> Ha virtuális gépen futtatod a windowst, ahhoz ugyanúgy kell a
> licensz. Akkor meg miért kéne Gizikét a linuxszal idegesíteni?

Kell a liszensz persze, de ha virtualizálva fut az a nyamvadt XP home akkor
teszel rá nagy ívben, hogy nem tartományi tag és (nem egyidőben) többen is
használhatják [pl: igh elintézi az adaforos dolgait, utána a gazdaságis
felviszi az ebédbefizetéseket]. Nem tökéletes megoldás, de a kiváltásra
spórolásra egy alternatíva pl.

Akkor csak nálunk vannak normális dolgozók (többsége...40+)?? Akinek az orra
alá dugtam a linuxot notin, hogy ez egy alternatíva pl, vígan és dalolva
elegerésztek rajta és felettébb szimpatikusnak tartották. Embere válogatja...

Nem szeretnék senkivel vitába bonyolódni, csak egy lehetőséget vázoltam fel,
ha tetszik alkalmazod/továbbgondolod, ha nem akkor felejtős.

--
Sulek Szabolcs
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)