Hello

1: Nyugodtan használ6sz libre office-t - nálam is fenn volt eddig mindig (és elődje az OO) a
    gépeken - majd egy évtizede

2: általában az dícséri az OO/libre képességeit - aki nem ismeri a szerveroldali (pl. űrlap) lehetőségeket a m. offiszban (ezért 'sajna ezeket oo-ban libre-ben nem nagyon tudtam kipróbálni :)

3: "világban lassan mindenhol alapként kezelt" -> ez mindenütt politikai/gazdasági függetlenedés - és nem szakmaiság kérdése - ahol ez előjön - így nyilván most itt is (~péz-spórolandó álnéven - mint anno a ceausescu
féle vegatariánus étrend - holott csak nem volt elég hús (~itt péz) :)

4: pl. persze lehet pl. php-ban is weblapot készíteni 'előlről - míg ugyanez egy visual web developerben csak 5 kattintás (persze itt erősen visszafogtam magam - mert lehet, hogy: 3 :)) - kb. így aránylik egymáshoz a 2 office
típus

5: képzeld - minden funkcióját ismerem - és az oo/libre-nek is - és mindet ki is próbáltam azóta, ahogy ezek időben megjelentek - no mit szólsz - ilyen szerencsés vagyok :) [sőt - a firefoxot is a 0.9-es verzió óta használom - és azóta
is az IE a biztonságosabb :)   ]

6: "Szóval szerinted buta lépés egy zárt, 1 cég által használt és elfogadott fájlformátum helyett" -> valójában az
oracle és google szekértolói és helyi adjutánsai nyomulnak csak - ennyi

7: a 'zingyenes megoldás azért nem megfelelő - mert nem kalkulálták bele azt, hogy én, vagy más pl. ingyé upgradelem a titkársági, gazdasági dolgozókat - holott, mint 'cég - ugyanezért tízezres órabért kérhetnék el 'kormányoldalról -> tulajdonképp ez a fő érv amúgy - a többi csak bágyadt nüansz

---