> 3: "világban lassan mindenhol alapként kezelt" -> ez mindenütt
> politikai/gazdasági függetlenedés - és nem       szakmaiság kérdése - ahol ez
> előjön - így nyilván most itt is (~péz-spórolandó álnéven - mint anno a
> ceausescu
> féle vegatariánus étrend - holott csak nem volt elég hús (~itt péz) :)
Aha, azért használok Mac-en is LibreOffice-t, mert nincs pénzem az iWorks-re mi?
Inkább azért, mert így ugyanazt a programot használom Mac-en, Linuxon meg
windowson is...!
Mellesleg pár órája próbáltam ki az Ubuntut, és nagyon pocsék. Nem is értem,
hogyan lehetséges, hogy annyian használják. De azt főképp furcsálom, hogy ha
ennyire pocsék, akkor miért van az, hogy a rá épülő Mint annyira
felhasználóbarát. Talán mert kicserélték a felhasználói felületét egy
értelmesebben használhatóra!
Kb. ez igaz az irodai alkalmazásokra is! Egy nyílt dokumentum formátum legalább
nem kényszeríti az embert egy bizonyos program használatára.

> 5: képzeld - minden funkcióját ismerem - és az oo/libre-nek is - és mindet ki
> is próbáltam azóta, ahogy ezek időben
> megjelentek - no mit szólsz - ilyen szerencsés vagyok :) [sőt - a firefoxot
> is a 0.9-es verzió óta használom - és azóta
> is az IE a biztonságosabb :)   ]
"Az Internet Explorer a világon a legjobb böngésző... hogy letölts egy normális
böngészőt!"

Hagyjuk már az ilyen "csak a M$/nem M$ az isten" jellegű dolgokat!

--
Gál Zoltán
sir...@gmail.com