Hello!
>És ha a 2 jogsértés közül kellene választanom
> (nem vagyok érintett érettségiben),
> én biztosan az illegális windowst választanám.
En nem.
Egyreszt az aktivalas hianya miatt kiszamithatatlan, hogy a szoftver mikor
fogja azt mondani, hogy na eddig volt, s nem tovabb.
Ha pont az erettsegin, akkor az nagy gaz.
De nezzuk jogi oldalrol.
Illegalis szoftver hasznalata eseten az 5 evig terjedo szabadasgvesztest
kockaztatja az igazgato.
A nem bejelentett szoftver hasznalata eseten, ha a diak feljelenti az
iskolat, akkor az OH buntet.
Te melyiket valasztanad, mint vezeto?
Az mas kerdes, hogy melyiknek mennyi a "lebukas" veszelyindexe?
>Az én vélemény egyébként, hogy ez a 2 éves szoftverlista egyszerűen el lesz
> törölve, és lesz belőle pár hónap.
Olvastad a most megjelent erettsegi vizsgaszabalyzat valtozast?
http://kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK12001.pdf
A szoftverek kihirdetese az erettsegit megelozo tanev vegere valtozott.
Legalabbis az Informatika alapismeretek erettsegi vizsganal biztosan.

Udv:
Molnar Peter
http://www.petersoft.hu