Szerintem feleslegesen pánikolunk. Az MS Mo nem fog kiszúrni potenciális
vevőivel és a diákokkal, így minimum ez év szeptemberig
haladékot fogunk kapni a Hamburger-bérlet összekalapolására, ha nem jön
össze a Tisztaszoftver meghosszabbítása.

A bérlet kifizethető:
1. Szakképzési alapból (amíg nem nyúlják le)
2. Még talpon álló cégek megkeresésével (ami az igazgatóság feladata), hogy
válság ide vagy oda eljött a társadalmi szerepvállalás ideje
(Nálunk a Nemak hengerfejeket gyártó cég most rendezi be a 2. tantermet új
bútorokkal, technikával... KÖSZÖNET ÉRTE!!!)
3. DSK (évi 1000-2000Ft) mellé szedünk SzTK-t-is (pl 500 Ft-ot)
(SzTK=Szofvert Támogatói Kör, mely körnek minden iskolánkba iratkozott diák
kötelezően tagja, melyet a pedagógia programunkban is rögzítünk, és pontos
elszámolást készítünk évente a befolyt összegek felhasználásáról)

Akinek ez nem inge, az a nyáron felkészülhet az átállásra. Persze ebbe a
döntésbe vonjuk be a megrendelőinket is! (diákokat, szülőket)

A fentieket szigorúan csak az oktatásra (kabinetek, tanárik) értem,
a gazdasági-igazgatási résznél nagyon érdekelne, hogyan boldogulnánk nyílt
forráskódú megoldásokkal.

üdv.: Nits László