2012/1/6 Gecsó Zoltán <ad...@magyula.hu>:
> hehe. szerinted hány iskola van, ahol minden gépet jogtiszta windows
> -al vettek? :)
> Ugye te sem gondolod, hogy ez bevett szokás volt Magyarországon..

Minden iskolának szerencséje volt, mert egyszer minden régi "bűnt"
elfelejtett az MS. Azóta viszont szerintem egy XP azért van
mindegyiken (vagy tényleg Linuxos, free...) Ha nem, akkor most is
illegális.

> Illetve kíváncsi vagyok, hogy az Office melyik iskolának van megvéve
> minden PC-re, amin használják..

Egyiknek sem, mindegyik Tisztaszoftverest használ.

De a grafikonok nem is erről szólnak. Mielőtt azonban a különböző
területeken mért megoszlásokkal versenyeznétek, érdemes súlyozott
átlagot számolni:
az iskolában használt mobil eszközök száma * a % értékek, + a
munkaállomások száma* % értékek + szervezek száma * % értékek. Ebből
derül ki, hogy egy-egy platform a te struktúrádban milyen
jelentősséggel bír a nagyvilágban. (pl szinte érdektelen, hogy mi van
a mobil eszközökben vagy a mosógépben, ha azt nem használod az
oktatásban adminisztrációban...)

SzTZs