Udv!

> Ezzel vitatkoznék. Ugyanis aki mégis linuxot használ, pont azért
> használja, mert jobban megfelel az ő feladataira. És ezek lehetnek
> átlagos (sőt azokra méginkább) feladatok is.
> Viszont a windows elterjedtsége egyelőre egyértelmű szerintem is, bár
> szerintem folyamatosan, egyre növő mértékben nő a linuxot felhasználó
> "egyszerű" felhasználók száma, és ezt nem elfogultságból mondom, hanem
> tapasztalatból. Viszont ennek egyik nagy oka, hogy ezidáig nem is
> hallottak az emberek másról, mivel az oktatásban is csak MS-el
> [...]

Aha majdnem oke is. Csak ha megnezzuk a home userek tobbsege jatszik, meg
hasonlok.
Egymas kozt adjak a tuti progikat. Szinte tuti, h mindenki valtani fog, csak
azert mert a szomszed/haver adott egy progit ami csak linuxon megy... Ezt te
sem hiszed el. Amig meg egymas kozt egyszeruen csak win alatt meno progikat
adnak addig win lesz nekik.
Nezzuk meg a progikat amiket ceges kornyezetekben hasznalnak tobbnyire. Ja,
bocs azok is winesek.
Folytathatnank a sort...
Felre ertes ne essek, en nagyon  orulnek, ha minden progit vagy legalabbis
nagyreszet ki tudnek valtani minden cegnel, oktatasi es egyeb intezmenynel, de
sajnos...
  Üdözlettel:
 Pintér Tamás

  Kérem, gondoljon a környezetre, mielőtt úgy döntene, hogy kinyomtatja ezt az
e-mailt.