Hellooo!!!!

Mostanaban, kisse kritikus szemmel nezegetik a linuxot ezen a listan ezert pontositanek egy kicsit.

Ha mukodo raid tombot teszel at egy masik gepbe, egeszen biztosan mukodesre birhato! Nem art ha ismered a diszkek sorrendjet, es meg az is elofordulhat kulonbozo distribuciokban, hogy mdadm-al kicsit maszirozni kell a lelket. Aztan meg az fstab-ot, meg az mdadm.conf-ot... ...es innentol kezdve egyedi a dolog. Google, vagy a lista a baratod. Megirod milyen uzenetet adott (log), es ki lehet belole hamozni, mikent lehet szora birni. DE! tuti mukodni fog!! (Sokkal csunyabb szituaciokban is szedtek mar ossze tombot)

Ugye nem a raid5 a boot-od? Mert azert az "kisse" nyugosebb... ;)

Udvozlettel:

Erno
(rR)

Linux alatt létrehozok egy szoftveres RAID5-öt, 3db HDD-vel.
Használgatom.
Tönkremegy az alaplap.
Átrakom egy másik Linux-os gépbe a RAID5-ös 3 HDD-t. Ott fogom tudni
olvasni a tartalmát?
Magától fel fogja ismerni a RAID5-öt, vagy nekem kell megmutatni neki?
Ha nekem kell megmutatni, akkor az is tudnom kell melyik a HDD1, HDD2 és a
HDD3?

Ha számít, akkor legyen mondjuk UBUNTU SERVER LTD amibe átpakolom a HDD-ket.