Osztom véleményed! :) Én egy esettel találkoztam, amikor még a log-ok sem mondtak semmit. Egyszerűen két napon belül is 3-szor leállt a szerver. Logok némák maradtak. Persze, a fene sem gondolta, hogy a 4 hónapja cserélt ventilátor behalt és túlmelegedés miatt áll le a gép. (A flame megelőzése céljából: tisztában vagyok a monitoring szoftverekkel, használom is őket, de ezen a gépen még nem volt időm/kedvem/hangulatom vagy ezek kombinációja miatt saját kernelt forgatni [zárt bináris driver kell hozzá, debian squeeze-vel már nem ment. Lenny még tudta alapból...]).