Ezen a héten nálunk nincs tanítás, csak a titkárnők vannak benn, én is otthon vagyok. A titkárnő átküldött egy adatkérő lapot a BETISZK-től, amit még MA (!) vissza kell adni. "Az Integrált Gazdasági Rendszer GSZ hez tartozó intézmények hozzáférésének kialakításhoz" címmel. Meg kell adni az igazgatói és a pénztári gép IP címét egy rubrikában ("az alábbi fix IP cím rendelkezésre áll").
Semmilyen információt nem kaptam/tunk. Tudja valaki mi a fene ez?
Ha megadom a belső hálós fix ip címet, azzal mi a fenét fognak kezdeni? A publikus IP-ink meg routerhez kötöttek. Kapott valaki még (gondolom igen) ilyen lapot Budapesten? Ti mit adtatok meg, mit válaszoltatok. Elvártam volna pár sort, amiben kinyögik, hogy mit is akarnak és mit terveznek.
Köszönettel:
Bálint István