En   batorkodtam   felhivni  oket,  mivel  a  csatolt  excelben  leirt
"munkaallomasok"  ip  cimevel  kapcsolatosan  erdeklodnek,  nem pedig az
iskola publikus ip cimevel kapcsolatosan.
Azt  az  informaciot  kaptam,  hogy  termeszetesen  az iskola publikus
ip-jere   gondolnak.

Kozben  jott  egy  ujabb  level,  hogy a Cisco Pix-et (regebben FOKIR)
kuldjuk vissza, mivel
" Ezen eszköz a
Fővárosi Önkormányzat tulajdonát képezi".
Azonban  ha az emlekeim nem csalnak, akkor ezt az eszkozt az iskolanak
meg kellett vennie, a FOKIR rendszer kiepitesenel szamlaztak le, es az
iskola   tulajdonat   kepzi.  Persze szerintem kb. senki nem hasznalja
mar ezt az eszkozt, de jobb lesz utananezni a dolgoknak...

udv, David

--
Best regards,
 Holló                            mailto:hollo.da...@verebelyszki.hu