Sziasztok!

Kaptam egy használt tárgybeli nyomtatót minden lemez, dokumentáció nélkül.
A netről letöltött driverrel sikerült telepítenem Win7 alá. Viszont
irritáló, hogy állandóan pofázik nekem a hangfalból, és mindig hangosan
közli velem, hogy a nyomtatás elkezdődött vagy befejeződött, mintha olyan
hülye volnék, hogy nem jövök rá magamtól. Na ezt hol lehetne kikapcsolni? A
beállításokat már végigtúrtam, nem találom. (Igaz, a HP-vel szemben ez
legalább működik.)

A másik probléma: hosszabb nyomtatásoknál időnként pár oldal után közli,
hogy tegyek be papírt, pedig van benne, és onnantól akárhogy igazgatom,
kiveszem és visszateszem, nem jó neki, csak ha kinyomom a főkapcsolót,
akkor veszi észre megint, hogy van papírja. Ez mi lehet? Kopás, koszolódás,
szoftverhiba? Lehet valami tisztítással segíteni rajta?

VP