2012/4/12 Nagy László <nla...@freemail.hu>

> **
> Nem azt írja ki, hogy tegyen lapot az adagolóba ? Mert akkor eligazgatva
> és röviden benyomva a bekapcsolót újra megpróbálja beszedni. Túl sok papírt
> nem vesz be az adagolója.

Igen, ezt írja ki, de teljesen változó mennyiségnél, és ha egyszer kiírta,
akkor már csak a kikapcsolás és a nyomtatás újraindítása segít, akárhogy
igazgatom meg nyomkodom. Majd akkor megpróbálom kevesebb papírral
használni, csak arról álmodtam, hogy kilenc lap kijön egyben, amíg én a
lakás másik végében mást csinálok.

> A stílus beállításnál van egy lapszám beállítás, hogy utána megáll, ez
> nincs bekapcsolva ?

Nem, nincsen. Valami mechanikai hibára gyanakszom, nem szoftverre.

VP