Hello

Szia!
Gépvásárláskor belefutottam ebbe a BIOS védett előtelepített szoftveres aktiválási hibába - végül MAK kódot kértem az op.rendszer (Win.7 E tisztaszoftver) aktiválásához. Viszont a gépekre Off.2010-ek (az iskolai tisztaszoftveres) kerülnek - a MAK kulcs okán viszont
nem találja legálisnak az op.rendszert - nem lehet aktiválni.

Ez érdekes. Nekem egyszer volt közbetéve egy szerver, ami nem engedte, de sulinetből simán kell mennie. Ment is, ahogy a felesleges szervert kiiktattam.
~ Ha vki MAK kódot kér a telepítendő gépekhez (op.rendszer) - akkor az Office 2010-hez is külön kulcsot
kell kérni?

Főnököm egyébként kért kulcsot, kapott is.

T.S.