> Amúgy onnantól, hogy van MAK kulcs, az egész közhálós aktiválás okafogyottá
> vált nem? Fontolgatom, hogy a „nem problémás” gépeken is ezt használjam-e…

Azt hiszem, egy kulcs csak 1 géphez jó. Egy tanár csak 1 kulcsot kap.
Szerintem ez nem "problémás"-e kérdés, hanem jogi kérdés: Kié a gép.
Ha iskolai leltárban van, akkor az iskoláé, arra közhálós aktiválás
kell, ha a tanáré, akkor a saját kulcsa.
Ha az iskola kölcsönzi a tanár számára, akkor elvárhatja, hogy fél
évente lássa, hogy még mindig megvan-e és akkor lehet aktiválni is.

SzTZs