2012.06.19. 11:05 keltezéssel, Zoltán Reményi írta:

Valahol elveszítettem a fonalat. Az, hogy bejelentették az Office 365 ingyenes elérésének lehetőségét, az hol jelenti azt, hogy az offline verzióra nem folytatódik a Tisztaszoftver program? Ez egy halom olyan szolgáltatást nyújt, amit én mint rendszergazda üdvözlök, mert felhőben lesz elérhető, nem nekem kell a vasat alatta rendben tartani, meg bizonyos konfigurálási terhet is levesz a nyakamból. Lehet, hogy valamilyen hírt én hagytam ki, de ismereteim szerint a Tisztaszoftver megállapodást tavaly a Kormány és az MS 3 évre írta alá, és most ezzel volt némi huzavona, de a kliens rendszereket a közoktatásban nem fogja érinteni semmilyen változás. Ha valamit nagyon benéztem, vagy elnéztem, akkor homályosítsatok fel!

Csak két kérdés!

Mikor hihetünk egy ilyen kósza bejelentésnek, még akkor is volt kamu ami közlönyben megjelent!

A jelenlegi sávszélességgel hogyan oldod meg a "felhőbe" jutást, igaz nem kell karbantartani de az elérést biztositani kell.
Pl. 4 terem terem termenként 16 fő?