Ha nem mondod nem jutott volna eszembe. :-)
Szóval kár ezt tovább ragozni. Azt hiszem én indítottam el ezt a szálat. :-(

Kezd hasonlítani, most lesz megállapodás, vagy nem témához.
Én annyit teszek nyáron, hogy a MS Office mellé felmegy a Open Office,
aztán kiderül.

Minden felajánlásnak meg örülni kell.  A körítéseket meg felejtsétek
el (ennyi, meg annyi milla), mert Magyarország olyan szintre jutott
legalábbis számomra, hogy már senkinek semmit se hiszek el, pláne ha
az a Parlament felől érkezik.