Üdv!

Bocs, hogy belepofázok, de VirtualBox+linux+dosbox???
Ha csak DOS-os cuccok kellenek, akkor ez tökéletes elvileg és full free.

On Fri, 17 Aug 2012 09:08:16 +0200, Rendszergazda wrote
> Sziasztok!
>
> Segítséget kérek Tőletek:
> Adott egy gép, RAID kártyával 2 db sata vinyó, rajta XP. Beadta a kulcsot,
igencsak csere...
> Munkaállomásnak nem használták, reggel bekapcs, este kikapcs, egy
takarítószertárban :) működött, csak 10-15 mappa volt megosztva rajta, plusz
egy nyomtató.
> XP-s (8 db.) és Win7-es (2 db.) gépekről egy parancsikonnal indítottak róla
a DOS-os programokat (Tatigazd,...)
> Szóval olcsón hogy úszhatnám meg a cserét? Hardver és szoftver téren is.
Kész szerver felesleges szerintem, de várom az ötleteket.

--
 Sulek Szabolcs
 Open WebMail Project (http://openwebmail.org)