2012.08.18. 10:48 keltezéssel, Pirity Tamas Gabor írta:
On Fri, Aug 17, 2012 at 02:46:05PM +0200, vjadmin wrote:
Üdv!

Bocs, hogy belepofázok, de VirtualBox+linux+dosbox???
Ha csak DOS-os cuccok kellenek, akkor ez tökéletes elvileg és full free.
Szerintem félreérted a dolgot: a megosztásokon van szerintem a dosos
cucc, amit a saját win7-es meg xp-s gépeikről futtattak a userek.
Úgyhogy elég egy vas meg egy linux sambával.

Így igaz!

Munkaállomásnak nem használták, reggel bekapcs, este kikapcs, egy
takarítószertárban :) működött, csak 10-15 mappa volt megosztva rajta, plusz
egy nyomtató.
XP-s (8 db.) és Win7-es (2 db.) gépekről egy parancsikonnal indítottak róla
a DOS-os programokat (Tatigazd,...)