Sziasztok!

MFT - Master File Table

1.) Mi alapján dől el az, h. ennek mekkorának kell lennie egy lemezen?
2.) Találtam rá programot amivel lehet a méretét, helyzetét változtatni,
töredezettségét megszüntetni, arra is rájöttem, h. célszerű a lemez elejére
helyezni, mert az a gyorsabb területe a hdd-nek.

Olyan választ várok amiben kiderül, vagy ki tudom számolni pl.

10 GB partíció esetén mekkora kell, 100 GB partíció esetén mekkora kell...

tuti van rá valami szabály.

Ha nagyon picire állítjuk be, akkor az milyen hatással van a lemezre?

lassú lesz?

nem lehet majd nagy méretű fájlokat ráírni?

esetleg egy mappában csökken a max.-a a fájlok számának?

vagy ez csak arra szolgál, h. korrigálja a hibás olvasást a lemezen???

Ja és mindezen kérdések NTFS-re értendők!!!

Zsolti