Sziasztok!
A tárgyban szereplő notebookhoz keresnék drivereket windows xp alá.
Az illetőnek csak az xp felel meg. Windows 7-en nem futnak azok a programok állítólag, amiket a munkájához használnia kell.
XP módot Windows 7 Ultimate alatt ajánlottam neki, nem nyitott a dologra.
A Toshiba oldalán csak Windows 7-es driver található.

Aida64-et feltettem, wifi-hez szedtem működőképes drivert a realtek-től. Az Ethernet viszont már a 4. letöltött driverrel sem telepíthető.
Pedig egy elég sima Realtek RTL8139/810x van benne.
DEV és VEN id alapján rákerestem és realtek valójában a kártya, nem csak annak ismeri fel.
Továbbá HD 7610M VGA-hoz kellene XP-s driver.

A gép azonosítója a típuson kívül a következő: PSKCEE

Ha valakinek van ilyen géphez drivere azt megköszönném.
--
Üdvözlettel: *Mészáros Zsolt*
/rendszergazda +36-70/621-4252/