Megnéztem a PCIdatabase.com-on a device és vendor id alapján minden hardvert ami a gépben van. És windows xp alá való drivereket nem találtam az usb3 és a wifi kivételével. Viccesnek tartom, hogy egy ilyen standard ethernet-vezérlő mint a rtl8136 nem megy fel xp alá, mikor ugyan ilyen chip-el szerelt kártyákhoz tucatjával tettem fel xp alá NEM Toshiba gépekre. Bár olyan tapasztalatom van már a Toshibával, hogy a saját driverével sem mindig egyezik ki még win7 alatt win7-es driverrel sem. Az is érdekes, hogy a Z77-es Intel Chipset-et nem ismeri fel az auto detect az Intel oldalán. :) és nincs xp alá drivere...

Személy szerint baromságnak tartok XP-t tenni egy ilyen gépre, de vannak olyan emberek, ahogy azt a 3 típust a kedves kolléga fentebb már leírta, akiken nem lehet változtatni.

AutoCAD 2004-es verzióját használta már valaki windows 7 alatt? Ha igen stabilan futott?

--
Üdvözlettel: *Mészáros Zsolt*
/rendszergazda +36-70/621-4252/