Ez utóbbi engem is érdekelne!

Egyébként én dolgozom céges és iskolai gépekkel is. Azt kell mondjam,
hogy az iskolában nem unatkozom :)
Kedvencem mikor a gyerekek összecserélgetik a billentyűzeten a
betűket. De sebaj, most szereltem fel kamerákat a géptermekbe, lesz
kézrekoppintás erősen.

Egyébként engem is érdekelne, hogy jövőre miként lesz a besorolás és
ez mitől függ.

Gábor

blueboi69