Sziasztok!

Zentyal 2.2.7-et használok átjárónak, proxy-nak.

Pár napja jelentkezik a következő:
A "Core > Maintenance > Rendszernapló" oldalon a "Naplólekérések > HTTP Proxy" Teljes jelentését megnézve, a naplózás egy idő után megszűnik. Tegnap este újraindítottam a szervert, akkor utána megjelentek a meglátogatott oldalak, viszont ma reggel 8:05 óta nincs újabb bejegyzés.

A "/var/log/squid/access.log" fájlba úgy látom, hogy bekerül a forgalmi statisztika. Viszont a "/var/log/squid/cache.log" fájlban furcsa üzenetek vannak, közvetlenül a hiba megjelenése utáni időbejegyzésekkel.
Naplóbejegyzések itt: http://pastebin.com/Yj8W19rR

Néhány sort kiemelek:
"
2013/02/13 08:06:27| Not currently OK to rewrite swap log.
2013/02/13 08:06:27| storeDirWriteCleanLogs: Operation aborted.
2013/02/13 08:06:27| helperOpenServers: Starting 5 'adzapper.wrapper' processes
2013/02/13 08:11:21| Consider increasing the number of url_rewriter processes to at least 11 in your config file.
"

Ezekből én azt szűröm le, hogy az "url_rewrite_children" értéke 5, és ez túl kevés.
http://www.squid-cache.org/Versions/v2/2.7/cfgman/url_rewrite_children.html
Hol tudom ezt a Zentyal squid configjában módosítani, hogy újraindítás után is megmaradjon a módosítás?

Továbbá a "/var/log/zentyal/zentyal.log" fájl a következő sorokkal van tele.
Naplóbejegyzések it: http://pastebin.com/snsPjjuj

Továbbá nem tudom, hogy van-e összefüggés, de illegális karakterek jelenlétére is panaszkodik a Zentyal. Elvileg sehol sem alkalmazok nem megengedett karaktereket.
Naplóbejegyzések itt: http://pastebin.com/wVwzbrnz

Találkozott már valaki ezzel a hibajelenséggel?
Mi okozhatja a problémát?

Veres Sándor