Szia!

2013.február 13.(Sz) 4:34 pm időpontban Molnar Peter ezt írta:
> Amig a fajlrendszer nem hibamentes, addig kar mast ellenrizni.
> Majd ha rendben lesz, akkor jon az adatbazis.

Leallítottam a Proxy-t, lecsatoltam a kotetet, futtattam a kovetkezo
parancsot:

sudo e2fsck -f /dev/mapper/vg-proxy
echo $?
0

Elvileg nem volt hiba, hm.

Csatoltam a kotetet, proxy elvileg hiba nelkul elindult, a webes feluleten
most latszanak a meglatogatott oldalak.

Az inditas utan a /var/log/squid/cache.log fajlba most a kovetkezo kerult:
http://pastebin.com/KSVExwgW
Ebben en most nem latok hibat, meglatjuk holnap medig birja?!

Sajnos az illegalis karakterekre vonatkozo hiba meg jelentkezik a
/var/log/zentyal/zentyal.log fajlban:
http://pastebin.com/1ci7KWg5

Nalad van ilyen hiba a logban?

Veres Sandor