Sziasztok!
Valakinek sikerült már a kir-ből feltöltött tanulói adatokhoz hozzáférnie?
Ma 11:25 óta annyit sikerült elérnem, hogy beléptem, megváltoztattam a jelszót - kötelező-, majd létre tudtam hozni 8 évfolymot, évfolyamonként a és b osztállyal. Most 16:17 van.

Konkrétan:
rendelések/évfolyam/osztály kiválasztva, leírás szerint tanulólista - ami jelenleg üres - alatt szerkesztés, és ekkor meg kéne jelennie az összes tanulónak?
Mert én csak sorry server error típusú választ kapok.
Kellonak már írtam.

Ja olvastátok azt a kello oldalon a bejelentkezéssel áttellenes sarokban lévő két hír közül a másodikban, hogy:
"
a tk felelős feladatai: .....nem kell majd könyveket válogatnia, sem számlákat kiállítania, és készpénzkezeléssel foglalkoznia, mivel diák szinten névre szóló, személyre szabott és számlát tartalmazó tk csomagok érkeznek az iskolákba....
"