" Maximális felhasználószám!
Elnézést kérünk, a váratlan terhelést nem tudja jelenleg szerverkapacitásunk
kiszolgálni. Az oldal legfeljebb 1000 felhasználót tud egyszerre fogadni.
Pillanatnyilag a várakozó felhasználók száma: 111 Kérjük látogasson vissza
később! Várhatón hétfő reggelre megszűnik a létszámkorlát! Megértésüket
köszönjük!"

Csütörtök este fél kilenc!

Én vagyok a hülye, minek akarok ilyenkor is dolgozni.

Már csak azt nem értem, mitől váratlan ez a terhelés?! Várható volt, hogy ha
6000 iskola egyszerre kap azonos (rövid) határidős feladatot, akkor egyszerre
akarják megoldani!

Mintha nem ugyanez történt volna annak idején a KIR-en vagy a ketszintu.hu-n is.

Délután még bejutottunk, egy diákot sem sikerült osztályhoz rendelni, 27 perc
után hibával elszállt.

És ezért valaki pénzt kap!

Hétfő!

VR