On Thu, Mar 21, 2013 at 10:45:39PM +0100, ga...@derko.hu wrote:
>  Bocs eddig, csak morogtam, de ezt most értelmeztem és olvastam el én is
> rendesen.) Szóval semmi félelem 100 Ft ÁFA az 1 napért, + amennyit
> akarok annyi a többi munkáért. Ja tanári példányt és tartós
> könyvet sokat rendelek, hogy legyen mit kifizetnie a KELLO-nak.
>
>  Aláírták, érvényes, jogilag védhető és behajtható.

Utóbbi a bíróságon nehezen védhető (a szándék számít a szerződés/törvény
esetén, nem a betű). De az előbbit nehéz nem úgy érteni, hogy a könyvek
átvételéért (1 nap) fizetik a fejenként 100 Ft-ot, a maradék munka árát
(ami persze sokkal nagyobb meló) kiszámlázhatjuk a kellónak, arra nehéz
gyerekenként 1000 Ft-nál kevesebbet kérni, hogy arányos legyen...

--
PTG
Steele's Law: