On Fri, 22 Mar 2013 13:45:47 +0100, Kunci wrote
> Nem állítottam, hogy ez megoldhatatlan vagy hetekig tartó feladat.
> De már így is tuti bőven kicsúsztak a határidőből és az eredeti
> tervek között ez a funkció nem szerepelt. Így ez plusz munkát
> jelent. Amit ha meg is csinálnak szintén nem lesz idő rendesen
> letesztelni. Ha meg hibásan kikerül élesben akkor lehet, hogy a még
> addig felvitt adatokba is belerondít. Márpedig annak egyik iskola
> sem örülne ha óránként szólnának, hogy bocs, de megint csak a
> tegnapig felvitt adataitok vannak meg mert vissza kellett állítani
> őket biztonsági mentésből.

"Ellentétben az ezen a piacon fellelhető „legyünk gyorsan túl rajta”
szemlélettel, mi egyáltalán nem szeretnénk túl lenni rajta, sőt ott akarunk
lenni mindig. Ott akarunk lenni amikor az első látogató megérkezik a
weboldalra és ott akarunk lenni, amikor az ezredik vásárlás történik. Mert
partnereinkkel szorosan együttműködve, közösen érhetünk el csak sikereket."

Üdv: Fodor Zsolt