Sziasztok!
Először is kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek!
A lányoknak sok valódi és virtuális locsolót kívánok :)
Szakmai ártalomként "barátom" segítségével:
"Hogy mi a domain? Mittudom én!
De kölni vizem rád önteném."

Remélem a többség készen van a tk rendelés elkészítésével.
Mi nem, mert a mai napig hiányoznak a lakcím adatai a tanulóknak - többszöri kellonak írt levél után is - és eddig úgy gondoltam ezek begépelése lásd pl. oh levél nem az én feladatom. Ja a magyarázat a kellotól: "bizonyára a kirben sem voltak meg a lakcím adatok, kérjük pótolja!". Szerintem itt a listán mindenki elhiszi, hogy a kirben benne vannak az adatok. Ezt a kellonak is bizonyítottam képernyőképpel.
Eddig vártam, kivártam - hiába!

Kérdéseim lennének a rendelés minél egyszerűbb és gyorsabb elkészítésével kapcsolatosan: - Van-e értelme, kell-e tantárgyak előzetes felvételének, nem elég és gyorsabb, ha a bal oldalon kódra leszűröm a kívánt könyvet, és áthúzom a jobb oldali aktuális évfolyamra. Itt elég ha csak az évfolyamot és a "MIND"-et (A és B osztályunk van, azok már léteznek) választom ki, vagy külön kell húzogatni az A és a B osztályra? Szerencsére nálunk az évfolyamok egyforma könyvekből tanulnak.
- hol fogom majd látni egy adott osztály, illetve adott tanuló könyveit?
- lehet-e osztályra beállítani egyszerre a fizetősséget? Nyilván a legtöbb iskolában ezekből van több mint az ingyenesekből, így kevesebbet kellene utólag javítgatni? - Ti azoknak a tanulóknak, akik majd idén visszaszedett használt könyvet fognak kapni, ugye értelemszerűen azokat kihúzogatjátok a tanuló egyéni listájából. - Valamit hallottam, az egyéni ÁFÁ-s számlákkal kapcsolatban. Mire kell figyelni?
-A végén tudok majd valami összesített listát magamnak kinyomtatni?
-Bármi egyéb, amire figyelni kell.

Nem szeretnék fölösleges levélforgalmat bonyolítani, így minden javaslatot, ötletet ELŐRE MEGKÖSZÖNÖK!

üdv bakosgab