Az elsősök értelem szerűen még nincsenek bent nem lehetnek nincs
még elsős gyerekünk.

 On Tue 02/04/13 21:41 , "Veres Sándor"
ver...@kossuthzs-szeged.sulinet.hu sent:
 Sziasztok!

 2013.március 31.(V) 12:01 pm időpontban Bakos Gabor ezt írta:
 > Azt tudod, hogy az elsősök csak az ingyenesek, a többiek
rászorulok!!!
 > Az ingyenesek nem számítanak bele a normatívába, tehát csak a 2.
 > osztálytól kezdve rászorulók * 12000 ft.a keret.

 Ezt tegyük már tisztába, mert azt hittem, hogy értem, de ezek szerint
mégsem.

 Tehát _csak és kizárólag_ az 1. évfolyamos tanulóknál jelölhetem
be, hogy
 a tanuló "Ingyenes"? A többi évfolyamon pl: 10, 11, 12 évfolyamokon
 (szakközépiskola) azok a tanulók akiket korábban "Ingyeneseknek"
 neveztünk, mert nagycsaládos, vagy tartós beteg stb. (tehát 12.000
Ft-os
 támogatást kap), azoknál most nem az "Ingyenes" opciót kell
választani,
 hanem a "Rászorultsági alapon"-t?

 A csodálatos program súgójában ez szerepel, ez alapján nekem nem
egyértelmű:
 "
 - Ingyenes: ezt az opciót akkor válasszuk, ha valaki ingyenesen kapja a
 tankönyveket törvényileg
 - Rászorultsági alapon: akkor válasszuk ezt az opciót, ha egy tanuló
azért
 kapja ingyenesen a tankönyvet, mert hátrányos helyzetben van, és a
 családja nem tudná azt finanszírozni
 "

 Köszönöm!

 Veres Sándor