Üdv!

> Az idei tanévben álltunk át sulixerverre.

Nagyon helyes... :-)

> először. Minden jótanácsot és trükköt szivesen fogadok (azonosítók,
> jelszavak, csoport kialakítás, forrás anyag szétküldése, megoldások
> összegyűjtése).

Ha minden igaz, ma jön egy frissítés pont az érettségi részhez.
Azt várd meg a teszthez... :-o

A dolog pofonegyszerű:
- azonosító: a gép neve, pw uaz. Ezzel egy olyan userrel lép be a vizsgázó, ami
kell: nincs profilja, nem éri el alapból sem a közös hálózati meghajtókat, ill
csak egy gépről lehet belépni (pc01 user  a pc01 ws-ről..)
- a termekben a gépeket "szúz" állapotba hozod
- a kiválasztott termekben bekapcsolod az érettségi módot (tanárinak dedikált
gép nem lesz az!)
- feladatokat szétküldöd (ehhez én csináltam egy teremcsoportot, amibe
felvettem a workstation-usereket). Saját nevemben ugyanúgy szétküldöm a
feladatokat, mint egy sima dolgozatnál.

Várd meg a mai update-et, addig csináld meg a csoportot, és csinálj tesztet...

Ha búvebb kell, szólj!

Gy.