> Ez nem világos.
> Tudom, hogy telepítéskor, majd hálózatba léptetéskor automatikusan
> létrejönnek a ws-userek, de ezeket nem látom az általam létrehozott
> userek között.
> Értsem úgy, hogy a diákokhoz hasonlóan létrehozok gép1, gép2 stb. néven
> és jelszóval új felhasználókat?

nem kell létrehozni. Megvan... :-)

Csinálj adminként egy csoportot, nálunk 101 a neve, mert az a terem száma.
A tagokfelvételéhez  az első osztály mezőben szűtrj *work* -ra.
Válogasd ki  a listából az abba aterembe atrtozó ws-eket.
Aktualizáld.
Aztán uebbe a csoportba tedd be hasonlóan Magad.

Nálunk 101-pc01 -> 101-pc20 és hgy a csoport tagsága.

Így hyg-ként tudsz ezeknek a userkenek az Importjába bármit beküldeni.

Gy.