Van valami külön oka annak hogy 64 bites Windows-zal szívatod magadat? Én
amikor elkezdtem bevezetni az újabb gépekre, rengeteg fantom probléma
előjött, amik a 32 bites tesóban nem és nem is tudtam mire vélni őket.
Miután meguntam hogy sokszorozódtak a "nem nyomtat", "nincs wifi",
"hülyeséget csinál" problémák, kaptak 32 bites rendszert minden lenyugodott.

Üdvözlettel,
Takács László
lac...@gmail.com