On Mon, 22 Apr 2013 13:51:08 +0200, Takács László wrote
> Van valami külön oka annak hogy 64 bites Windows-zal szívatod
> magadat? Én amikor elkezdtem bevezetni az újabb gépekre, rengeteg
> fantom probléma előjött, amik a 32 bites tesóban nem és nem is
> tudtam mire vélni őket. Miután meguntam hogy sokszorozódtak a "nem
> nyomtat", "nincs wifi", "hülyeséget csinál" problémák, kaptak 32
> bites rendszert minden lenyugodott.

Amivel próbálkoztam, abban aktuálisan 4GB RAM van, de van tucatnyi notebookunk
8GB RAM-mal a környéken lévőknél és hamarosan fel fog vetődni az igény a
nyomtatásra...

Egyébként Kyocerával ilyet nem tapasztaltam, pedig nem is egyfélére kellett
nyomtatni.

Üdv: Fodor Zsolt