Én ugyan a törvényben nem találtam részletesen a minősítő anyagokat.
De:
Mivel lett hatékonyabb a működés a tankerületek bevonásával?
Mivel lesz hatékonyabb a működés, ha 4-5-6-7-8 szakképző iskolát 1 nagy
mamutba összevonnak, s az iskolák mondjuk még 1 városban sincsenek?
Látta már valaki a részletes szabályozást a minősítési eljárásról? (Úgy
mint: mit néznek a végzettség, a papírok és 1-2 óra meglátogatásán kívül?)
Hol kell jelentkeznem erre? Mikor? Meddig? Van valami határidő a minősítés
elvégzésére a "max. 5 éven belül"-ön kívül?
A szakértők nem maguk is tanárok lesznek?

2013. június 4. 11:54 Boldog Ferenc írta, <bol...@boldog.net>:

> Hello!

> Tanáronként vagy iskolánként 2-3 hetes?
> Nálunk van kb. 3-400 tanár (7-8 telephely)
>
> Ha tanáronként, akkor az 300*2 hét = 600 hét kb. 5-6 év az összes tanár
> vizsgálata.
> Ha több szakértő dolgozik egyszerre, akkor meg lehet csinálni 1 év alatt,
> de temérdek szakértő kell országosan.
> Két szakértő havi bruttó jövedelme lehet kb. 500 e Ft. Öt év alatt 36
> millió forint csak egy iskolára.
> Így egy tanárra kb. az 5-6 év alatt 90 000 Ft szakértési díj jut.
>
> Ha iskolánként 2-3 hét, akkor az kb. 105 óra. Ez osztva a tanári
> [...]

Tisztelettel:
Petró Gábor
http://getpetro.uw.hu (Itt vannak a példák leírásai.)

Ha diákom, akkor ide írjon, legyen szíves:
uralko...@gmail.com