1.Nem láttam a konkrét szabályozást én sem. Az, hogy a Thaisz Miklós
ppt-ben általánosságban mi van az nem eléggé konkrét és nem egzakt leírása
egy vizsgálatnak. A portfólió, meg önértékelés meg ..... az akkor már
szinte ugyan az mint a pedagógus értékelése. Mégis csak a tankerületi
igazgatónknak lesz igaza. ... Én meg vitatkoztam vele ..... Szegény én. :-)
J.
2. A szakértők maguk is tanárok lesznek, mégpedig olyanok akik
szakvizsgával és legalább 5 éves szakértői gyakorlattal (ez nincs a ppt-ben
csak mondták az illetékesek) rendelkeznek, elvégezték a 60-70 órás
gyorstalpaló továbbképzést és a kormányhivatal a szakértői névjegyzékből
felkér.