Hello!
> nekem az imént írt az ügyfélszolgálatuk, s szépen "letoltak" ha kérdésem van,
> ne ide írjak a listára hanem nekik.
1. A napokban legalabb 3-an is feliratkoztak a listara educatio.hu-s cimrol.
Nem tudom, hogy
a felmeressel kapcsolatosan-e, de biztosan olvassak a listat.
2. Szomoru, hogy a palyazat megvalositasa szempontjabol alapvetoen fontos
lenne, hogy a
kerdoiv kitoltese egyertelmu, s foleg egyseges legyen. Sajnalatos, hogy egy
ilyen lista erejet
nem hasznaljak ki.
3. Javaslom mindenkinek, hogy mielott kitolteni a kerdoivet olvassa el, nezze
at a palyazati
utmutatot, hogy tudja mirol is szol ez az egesz. Sok kerdesre kaphat valaszt.
Raadasul olyan kerdesekben kellene dontest hozni nehany nap alatt, melyre nem
all
rendelkezesere elegendo informacio a vezetosegnek. Szivesen vettem volna, ha a
kerdoivben az egyes kerdeseknel magyarazatot is lathatunk.
Peldaul a tanuloi laptopok szamanak megadasanal, a nyelvi laborok szamanal,
stb...
Automatikusan kerjunk minden diaknak laptopot? Mik az indikatorok, amiket majd
teljesiteni
kell vele? Soroljam meg?
4. Tobbszor is emliti a kerdoiv a tiop 1.1.1/07 es tiop 1.1.1/09 palyazatokat.
Megjegyeznem,
hogy ezen palyazatokban a tantermek szamat maskeppen kellett szamolni, mint
most.
Valamint a meglevo gepek beszamitasa is maskeppen tortent.

Ezt a palyazatot a TIOP 1.1.1/12-nek hivjak most.
Eredetileg ez eloszor 2010-ben jelent meg.
Most 2013 van.
Megvalositas leghamarabb 2014-ben.
Mi meg kapunk ra nehany napot kitalalni a tutit.

Amugy megjegyeznem, hogy melyik iskolanal nincs olyan router mely a wan porton
ne tunda
10Mbit/s-ot?
Ezzel szerintem egyetlen iskola sem rendelhet routert. (A sulinetes router
biztos tud ennyit)

Udv:
Molnar Peter, Tel:36209149514
http://www.petersoft.hu