Hello!
>Nekem ez a pályázati útmutató nem igazán tetszik.
>1. a dátumok nem maiak, lejártak
Mivel mar meg van a nyertes az educatio.
>2. Közép-Magyarország (Budapest, Pest megye) ki van belőle zárva.
> De ha 2. igaz, akkor miért kaptunk mi is, budapesti gimnáziumként, értesítést?
Ez logikus.
A kerdoivet egy kulso szolgaltatoval keszitettek el, s dolgoztatjak fel, ennek dija van. Itt logikusnak tunik, hogy nem kerul tobbe ha a teljes intezmenyi rendszerrol gyujtunk adatot, majd a nem erintett iskolakat ertesitjuk, hogy nem reszesulnek belole.
Am egy kesobbi palyazatnal az adatok felhasznalhatoak.
Az iskolak meg nem baj ha nem tudjak, hog feleslegesen dolgoznak, remenykednek.

>Azért ezek elég alap dolgok. Ha ez változott, akkor a pályázat máshol is változhatott.
Szerintem ami az nfu-n fent van az a vegleges lezart palyazat.
Nem valtozott az...
:(((

--
Udv: