Sziasztok,

"A kiemelt projekt Projektgazdája a köznevelési intézmények igényeinek
felmérése, majd a közbeszerzési eljárás lebonyolítása
után használatra helyezi ki az igényelt eszközöket az intézményekbe."
Hol tudom azt elolvasni, hogy az igények felmérése után melyik iskolába,
milyen kritériumok alapján, milyen és mennyi eszközt helyez ki a
Projektgazda?
Persze csak ha ez egy átlátható pályázat és közbeszerzés! Nem értem, hogy
az igények felmérése után pályázat nélkül indul a közbeszerzési eljárás?
Mit és mennyit és kinek fognak beszerezni? Ezek hol olvashatók?

J.