A válasz az volt, hogy majd Ők döntik el miből mennyit szereznek be
és hogyan osztják szét. A felmérés nem csak a mostani pályázatot
érinti, hanem hosszabb távon ezt használják.

 On Wed 05/06/13 23:24 , Nagy János johns...@gmail.com sent:
 Sziasztok,

 "A kiemelt projekt Projektgazdája a köznevelési intézmények
igényeinek felmérése, majd a közbeszerzési eljárás lebonyolítása
 után használatra helyezi ki az igényelt eszközöket az
intézményekbe."
 Hol tudom azt elolvasni, hogy az igények felmérése után melyik
iskolába, milyen kritériumok alapján, milyen és mennyi eszközt helyez
ki a Projektgazda?
 Persze csak ha ez egy átlátható pályázat és közbeszerzés! Nem
értem, hogy az igények felmérése után pályázat nélkül indul a
közbeszerzési eljárás? Mit és mennyit és kinek fognak beszerezni?
Ezek hol olvashatók?

 J.

Links:
------