2013.08.13. 19:26 keltezéssel, Zsolt Farkas írta:
Sziasztok!

Itthonról szeretnék kicsit dolgozni a suli szerverén. Távoli asztalt használtam eddig és most is ezt próbálgatom, de nem akar menni. Távoli gép megy, portátirányítás rendben, de mégsem kapcsolódik.
Más helyszínről, más szolgáltatótól megy a dolog.
Valami itt nálam lesz, de elképzelésem sincs. Szükséges újraindítások megtörténtek.
A csatlakozást próbáltam DDNS-sel és IP címmel is.

Ez nagyon úgy hangzik, mintha nem az a router lenne beállítva default gateway-nak a szerveren, amelyiken a port forwarding van a 3389-es portra.

Ha nem ez a probléma, esetleg próbálkozhatsz más porton, úgy hogy a routerben a port forwarding -nál mondjuk beállítod 5500 -ra, vagy 5900 -ra a külső portot, amit 3389-re kell forwardolni. (ez amúgy az internetes támadások szempontjából is előnyös) Meglepi a hackereket hogy nem VNC figyel ezen a porton:)