Nem lehet hogy a te szolgáltatód (otthoni) alapból tiltja a kifelé menő portot amin elakarod érni a szervered?

Nálam a szolgáltató alapból tiltotta pl a 25-ös portot (mindenkinél) merhogya spamek... nem tudtam a saját szervereimhez csatlakoznia 25-ön. De írtam nekik egy mait és kinyitották nekem.

VCS

33891-es porton kellene bekúszni
Illetve, ha nem jó a router beállítás, akkor miért enged be máshonnan ugyanoda?