Biztos volt már róla szó, de sajnos nem találtam nekem megfelelő választ!

A gondom a következő: egy versenyen kellene a tanulók feleletét élőben
néhány teremmel (esetleg szinttel) arrább az érdeklődőknek kivetíteni.
Csináltam már ilyet, akkor fél órám volt az előkészítésre, s jobb híján
skype-ot használtam két laptop között. A gond az, hogy a skype
bejelentkezéshez Internetre van szükség! Utána már megy csont nélkül
Internet nélkül is!

A mostani helyszínen nincs Internet, mobil net sem megoldható (erdő
közepén, térerő 0,001). Tehát olyan program kellene, amivel stabilan tudok
egyik gépről a másikra élőben, élvezhető minőségben  videót és hangot
közvetíteni! (A csúcs az lenne, ha digitális video kamerát is tudnék az adó
gépen használni, mert a beépített webkamera nem éppen csúcs kategóriás ...)
Gondolom pl. VLC-vel megoldható lenne, de fogalmam sincs, mit mire állítsak!

Előre is kösz a válaszokat!

Horváth Sándor
Dráva Völgye Középiskola, Barcs