Én ebből rendszeresen kihagyom a számítógépet...
Az egyik terembe beállok egy kamera mögé... azt RCA-án átviszem a másik
terembelévő projektorra (a kamera mikrofonját is egy erősítőre...) és
mindenki boldog.
A pc-t csak akkor veszem igénybe, ha a prezentációt is át kell vinni -
olyankor VNC-vel megosztom a vezérgép képernyőjét és gooo....

(Monjuk ez olyan 50-60m-ig elég jól működik, de lehet, hogy tovább is, csak
arra még nem volt szükség... Van olyan átalakítóm, ami az UTP-ből csinál
RCA-t, így a LAN-nal rendelkező termeket elég könnyű összekötni csak a RACK
szerkénybe is direktre kell rakni őket, mert a switchek bekavarnak)

2013. szeptember 10. 13:35 Horváth Sándor írta, <