Sziasztok!

Segítségetek kérem:
Megkeresték a kollegámat és engem, hogy egy jó hónapon belül induló wellness központnak csináljuk a kommunikációs munkáját (szórólapok, hirdetések, fényképek, filmek, ...). Ezt a kollegám megoldja... Viszont a nagyobb falat egy weblap... Mégpedig olyasmi kellene nekik, ami egyrészt bemutatja a központot, másrészt online foglalást is megengedné, fórumozást, s még maguk se nagyon tudják még mit :) Ez lenne az én feladatom, ha vállaljuk.
Totál nulláról indul, se domain, se semmi.. :)
Szóval egy fullos lap kellene... Pár napom van, hogy árajánlatot adjak, s ezek mellett ötleteket... Van-e valakinek ilyesmi téren tapasztalata, csinált-e már valamelyikőtök ilyesmit? Mennyit lehet kérni, hol és milyen tárhelyet regeljek, milyen irányban induljak? Sajnos leginkább Frontpage-ben, valamelyest html-ben, php-ben dolgoztam, úgyhogy nehéz a fejsze, hát még a fa :) Ráadásul nekem van cégem, a kollegámnak azt se tudom, hogy kellene majd fizetnem a részét? Külsősként megbízási szerződéssel?
Köszönöm az építő ötleteket, tippeket!

Üdv!

Gere Csaba