Szerintem alkalmazd az "EU-s pályázat" módszerét! Kérj magas árat és
csináltasd meg mással. Némi php ehhez édeskevés. viszont szerződésben bele
kell foglalni az olyan dolgokat, mint hogy:
1. hány módosítás van az árban(és milyen mélységű)
2. határidő(minél később készül el, annál kisebb az órabér)
3. a foglalás pontos algoritmusát (pl. elég egy űrlapot kitölteni és majd
visszahívják az ügyfelet, vagy naptárfoglaltság ellenőrző algoritmus is
kell?, esetleg előlegfizetési lehetőség is kell?->bankkártya-fizető
rendszer)
4. kinek a tulajdonában marad az oldal?
5. van-e karbantartási szerződés(mondjuk 1 évre)? mert ezzel munkát
biztosítasz magadnak
6. inkább olcsón dolgozol, de cserébe reklámokat pakolsz az oldalra, vagy
reklámmentes, de drága weblap?
7. kell-e SEO?
8. a weboldalon lévő fotókat is neked kell biztosítani? (azaz fizetni érte)
9. mekkora a piac? hány felhasználóra érdemes készülni? mert nem mindegy,
mennyi erőforrás szükséges, hogy elbírja a lekérdezéseket
10. a DNS kinek a tulajdona?
11. hány DNS-t kell bereggelni?

Így első blikkre ezek jutottak eszembe. garantáltan van még pár szempont,
amik az árat is befolyásolják...

Sok sikert!
Nagy Dániel

2013. szeptember 12. 23:10 Szalayné Tahy Zsuzsa írta, <sz...@infokatedra.hu>